top of page

nyt job

og ny karriere

​

Det er aldrig rart at miste sit job.

Uanset hvor meget man forbereder sig på de forandringer, omverden kontinuerligt fører med sig, er det for de fleste en følelsesmæssig og ny situation, når det job, man besidder, pludselig forsvinder. 
​

​

​

​

Alligevel bliver det oftest en givende og spændende proces, når man arbejder med sine kompetencer og finder nye veje, hvor man kan sætte sig selv i spil.

 

Et Outplacementforløb er til dig, der er blevet opsagt og eventuelt fritstillet og skal finde et nyt job. Du har fået forløbet tilbudt gennem din arbejdsgiver, som vil hjælpe dig videre i din karriere. 

 

Karriererådgivningssessionerne giver dig indsigt i, hvor du kan bidrage med dine kompetencer i en ny organisation eller virksomhed, og støtter dig igennem processen til den næste stilling. Der arbejdes således med alle aspekter af jobsøgningen, hvor det, der motiverer dig i et job, jobindhold og funktion, kompetencer og brug af ressourcer, er i fokus, samt afklaring af den karriere, du ønsker dig, og som skal passe ind i dit liv. Det er vigtigt, at du er afklaret omkring hvad du kan og vil bidrage med, og hvor du gerne vil arbejde og inden for hvilken branche, inden der fokuseres på hvordan.

 

Selve jobsøgningsprocessen med bl.a. udarbejdelse og udvikling af CV, Profil og ansøgninger er en naturlig del af forløbet, ligesom kontakt til virksomheder og netværk indgår. 

​

Der aftales forløb på 5 sessioner eller 10 sessioner a' 1 time, alt efter aftale med din nuværende arbejdsgiver og dig.

Sessionerne kan være både fysiske møder eller møder online, og der er mulighed for telefonmøder alt efter behov.

Inden det første møde modtager du en email med forberedende materiale samt et link til en Karriereprofil.

​

Har du spørgsmål til hvordan en Outplacementproces forløber, er du meget velkommen til at kontakte mig.

​

mobil +45 4050 2950

mail barbara@scheelcph.dk

scheel copenhagen 

9000+ karrierecoachingforløb
90+  gruppeforløb
1500+  kurser & workshops

bottom of page